Thursday 14 April 2011

będzie długo...

Wiosna totalnie mnie rozregulowała.
Niby nie mam dużo roboty a czasu i tak brakuje. O co chodzi?!?
Weny też nie ma.

Zapraszam Was na Diabelski Młyn gdzie trwają dwa wyzwania - liftujemy kartkę Enczy oraz tworzymy świąteczne koszyczki.

Zajrzyjcie również na portal Polki Scrapują gdzie jak zwykle dużo się dzieje.
W tym tygodniu Ankan zaproponowała temat: ATC z białym i czarnym kolorze. Oto moje:

Nie powiem żebym była zadowolona, ale ostatnio w ogóle nie jestem zadowolona z moich prac wiec nic dziwnego, że i ta nie jest moją ulubioną ;)

Oraz dzisiejsze Mixed Media

Anai poprosiła o wykorzystanie folii bąbelkowej. W związku z tym, że ostatnio nie mogę żyć bez użycia folii w pracy, nie mogłam się opanować i zrobiłam kartkę do mojego tajemniczego notesu w którym przeprowadzam eksperymenty ;)

I jeszcze jedno...
Za kilka dni miną 2 lata od wystartowania bloga.
Prawie 400 post, ok. 200 osób obserwujących. Nie za dużo ? ;)
Muszę pomyśleć nad urodzinowym candy.

Miłego dnia!!!

1 comment:

  1. A mi się bardzo te prace podobają :) Piękne, niebanalne ATC i nie mniej oryginalny notes :)
    Eeee, to te chmurzyska pewnie zaciemniają Ci faktyczny obraz :)

    ReplyDelete