Thursday 14 April 2011

art journal na konkurs scrapki.pl

Na forum scrappassion pojawił się art journalowy konkurs organizowany przez scrapki.pl.
Przyznaje się, że gubię się na tym forum ( dlatego nie jestem tam stałą bywalczynią ), ale konkurs udało mi się wyszukać ;) Nie mogłam 'przejść obok' , no nie mogłam! ;) Mam tylko nadzieję, że dowiem się jak wrzucić zdjęcia na forum, bo jeszcze tego nie zrobiłam...
Na konkurs trzeba przygotować przynajmniej 2 strony, zrobiłam 3, bo...
lubię sklep scrapki.pl, lubię art journal, lubię rysować w ogrodzie, nie lubię zostawać sama w domu na kilka dni. Z tej wybuchowej mieszanki powstały ...


Cienkopis + kredki, więcej mediów nie chciało mi się targać po ogrodzie ;)

4 comments:

  1. Niesamowite! To jest cała Magda! Co za poczucie humoru! :)

    ReplyDelete
  2. wow!!
    to drzewo zwłaszcza super!

    ReplyDelete
  3. jestem pod wrazeniem!

    zapraszam na candy u mnie.

    ReplyDelete