Tuesday 24 May 2011

i znów jestem...

Po tygodniu odwiedzin Mamy,
po weselu w Polsce, jestem :)
Mocno niewyspana, ale jestem.

O 4 rano już na nogach, kierunek lotnisko Birmingham,
a jeszcze nie odespałam weekendu w Polsce.

Wreszcie mogę Wam pokazać komplet, który przygotowałam dla Młodej Pary.
Dziekuję Anai za poprawienie fotki kartki.
Kartka zainspirowana pracami Enczy.
Papiery ze scrapki.pl, a stempel z Lemonade.
Wesele fantastyczne!
Mam nadzieję, że Młodej Parze kartka + opakowanie na prezent się spodobały.

Fota z moimi pierwszymi w życiu rzodkiewkami!
Zdjęcie z wczoraj rana, fryz nieświeży więc musiałam go nieco uciąć żeby nie robić za diabełka ;)))
Miłego dnia!!!
...i dobranoc ;)))

5 comments:

  1. piękny komplet! świetnie wyeksponowane kolory miłości :) pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  2. Śliczny komplecik.Gratuluję rzodkiewek :)

    ReplyDelete
  3. komplet jest niesamowity!!! czad!!!
    rzodkiewek gratuluję, a fryz rewelka :)

    ReplyDelete
  4. jaaa cudo komplet i kartka też!! a jak ślicznie wyglądasz!!

    ReplyDelete
  5. these are gorgeous! Love the soft colours the shabby chic look and the fabulous dimension you have created! Hugs Juls

    ReplyDelete