Sunday 27 September 2009

photos & news

I have some photos from Poland where we were on holidays.
Velvet with pigs Maxi & Mini which I've recived from Saskia. Thank you Saskia!!!


Photo from beach near Gdańsk (in Gdańsk I lived about 24 years, beautiful place near sea, forests and lakes)


Girls before my Mum wedding


My Mum...


NEWS
And now some news. I have a new working corner, jupiiii!!!! Yestarday we bought cabinets and half day I folded them.


I've recived two awards from Ewa. Thank you! :*



On October I`ll be a Crafty Creations guest designer! I`m soooo happy! Thank you :*
----------------------------------
Zdjęcia powyżej ;) Musiałam pochwalić się nowym stanowiskiem pracy i zaproszeniem w październiku do Crafty Creations :)
Dzięki Ewuś za wyróżnienia :* Jeszcze nie wiem komu je przekazać...

Mój mężczyzna wyjechał poszerzać wiedzę, a ja mam wolną chatę do wtorku. Mam nadzieję że nadrobię kartkowe zaległości.

3 comments:

  1. Hello Magda!

    Seems you've had a lovely time at Poland!! Thanks for taking care of the pigs... they are looking very happy with their new friends!

    Saskia :)

    ReplyDelete
  2. ale Ci zazdroszcze tych spacerów po plaży!!! dziewczyny slicznie wyglądały a mama wprost zabójczo. Grzecznie proszę się sprawować do wtorku buziiaki Ewa.
    PS szkoda że tak daleko do Ciebie na kawkę bym sie wprosiła albo cuś ???? Gratuluję zaproszenia jako projektantki !!!

    ReplyDelete
  3. Whoo hoo! Glad to have you on board Crafty Creations as a GDT. And how adorable are those beagles...I have one too! Congrats on your new crafting corner :)
    - Ann

    ReplyDelete