Saturday 22 January 2011

candy tydzień nr 4

To już ostatni...
Cieszę się, że Aniołki zyskały 'uznanie' ;)
Postaram się zaglądnąć na Wasze blogi jak tylko uporam się z rozpakowaniem ostatnich kartonów.

Dziś Upadły Aniołek



Nie wiem dlaczego ale ostatnio blogger odwraca wszystkie zdjęcia pionowo. Mam nadzieję, że opublikuje się w poziomie, hm...

Brokatu, crackle accents itd. nie widać, ale musicie mi uwierzyć na słowo, że jest ciekawszy niż na zdjęciu ;)

Jeżeli chcecie otrzymać Aniołka zostawcie komentarz pod tym postem.
Wracam do roboty...

28 comments:

  1. It is so stylish))) Great job! ))

    ReplyDelete
  2. Lovely, lovely work Magda!!!

    Saskia :)

    ReplyDelete
  3. ostatni już?
    jejku... :(
    dlaczemu mi się nie udaje... a tak bardzo bym chciała anioła! ah!

    ReplyDelete
  4. naprawdę śliczny, taki uśmiechnięty Broken Angel :)

    ReplyDelete
  5. Nie przejął się upadkiem, ale ja bardzo się przejmuję,że żaden do mnie nie trafi;-(
    Może tym razem anioł będzie mój!

    ReplyDelete
  6. genialny, jestem chętna do adoptowania tego aniołka :)

    ReplyDelete
  7. fajny, romantyczny aniołek:)

    ReplyDelete
  8. Na widok upadłego aniołka dostaję fiołka.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    ReplyDelete
  9. o rany, upadły jest boski :))

    ReplyDelete
  10. chcecie chcecie, jasne , że bardzo chcecie :)

    ReplyDelete
  11. ależ oczywiście, że chcę:)) jest piękny! pozdrawiam!
    Magda Ka :))

    ReplyDelete
  12. Cudo!
    Zgłaszam się!
    Pozdrawiam!:-)

    ReplyDelete
  13. so gorgeous! Love the colours and her little white dress! Hugs Juls

    ReplyDelete
  14. Jest świetny, zapisuję się więc!
    filomenka.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Upadły Anioł...boooosko :-)

    ReplyDelete
  16. O ten mi się podoba najbardziej :)

    ReplyDelete
  17. może za drugim razem się uda, dlatego wpisuję się ;)

    ReplyDelete
  18. Twoje pomysły na te aniołki cały czas mnie zaskakują:) Zapisuję się :)

    ReplyDelete
  19. i ja, i ja się zapisuję.
    zapraszam do swojej galerii aniołów zuzanioly.blogspot.com.
    i pozdrawiam!! :)

    ReplyDelete
  20. grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    ReplyDelete
  21. a ja dopiero na ostatni sie załapuje:)

    ReplyDelete
  22. Ojej:( Ostatni a ja tu pierwszy raz zaglądam:( Ale wstyd :( Muszę się poprawić.

    ReplyDelete