Monday 28 June 2010

butterfly

My first butterfly. I`ve used two thin wires and some beads.
Great fun!
------------------------------------
Mój pierwszy motylek z drucika i koralików. Nie powala na kolana, ale miałam fajną zabawę.

Poza tym muszę się pochwalić.
Niedawno w księgarniach pojawiła się książka p.Izy Uchańskiej.
W książce tej poza cennymi informacjami znajdziecie zdjęcia moich dziewczyn oraz innych psiaków z rodziny ;)
Poza tym takie cuś:Dziękuję Pani Izo! :)))

Zapraszam Was do Diabelskiego Młynu gdzie pojawi się mój pierwszy kurs, już jutro! :D

8 comments:

  1. o jaki fajny motylasek ;)
    gratulacje co do książki ;)

    ReplyDelete
  2. gratuluję publikacji :D
    zdolna jesteś niesłychanie, superaśny ten motylek :D

    ReplyDelete
  3. OOOO Gratuluję!!! to ty taka zaklinaczka psiaków jesteś?! poradź mi co zrobić,żeby mój mały przestał atakować moje kapcie:D hehehe...a motylek uroczy,jeszcze takich kilka i dojdziesz do wprawy :) buziol

    ReplyDelete
  4. Gratulacje ,chyba sobie książkę zakupię choć nie mam Beagla tylko setera irlandzkiego ;)
    A motylek wyszedł Ci całkiem fajnie , ja nawet nie próbuje bo zapewne wyszedłby koszmarny i lęków można by się nabawić hi hi hi

    ReplyDelete
  5. wow, Just so beautiful and creative! Hugs Juls

    ReplyDelete
  6. widze, że i koraliczki poszły w ruch :) dobre poczatki, próbuj, próbuj, chętnie pooglądam, uwielbiam bowiem koraliki :)

    gratuluje sukcesu w współtworzeniu ksiązki :) to bardzo miłe

    ReplyDelete
  7. Hej zaklinaczko serdecznie gratuluję. Jeśli chodi o motylka bardzo fajny ja mam z takich koralików kolczyki hi hi

    ReplyDelete
  8. Lovely work!

    I don't understand why your name is at the lovely beagle-book... but i think it's something good! :)

    Saskia :)

    ReplyDelete