Friday 8 January 2010

CANDY

It is a Christmas time and I would like to give you a candy. It`s not a big candy but I hope you like it. You can win my images:


How do you enter my candy?
1. Please put a picture of my candy with a link back to my blog in your blog.
2. Leave a comment so that I know you would like to enter in the candy.
Don`t worry if you don`t have a blog just leave your e-mail address in the comment.

It will run from now until 8th January .
I will announce the winner on Saturday, 9th January.

I wish you a Merry Christmas and a Happy New Year!
------------------------------
Moje pierwsze candy. Nie jest wielkie ale mam nadzieję, że Wam się podoba.

Zasady:
1.Proszę o umieszczenie zdjęcia candy wraz z linkiem do candy na Waszym blogu.
2.Zostaw komentarz.
Jeżeli nie masz bloga, zostaw w komentarzu adres e-mail.

Chętnych (jeżeli w ogóle tacy będą...) przyjmuję do 8 stycznia ;)
Losowanie i wyniki 9 stycznia.

20 comments:

  1. Hello Magda!

    Oooh... your designs are soooo cute!! And I LOVE cute things, as you already know!!
    You're at my yummy candy-bar!

    I'll keep my fingers crossed!!

    Sweet greetings, Saskia :)

    ReplyDelete
  2. pewnie że bedą :) np. ja :) buuziole!!!

    ReplyDelete
  3. Się zapisuję bo obrazki śliczne Madziu . Trzymam kciuki za pozytywny wynik ;;;))

    ReplyDelete
  4. oj jakie śliczne obrazki :) ja to się ucieszę jak będzie mało chętnych (w co nie uwierzę :() bo wtedy mam więcej szans na wygranie rysunków :D :D

    ReplyDelete
  5. Hi Magda,
    Thanks so much for sharing your gorgeous hippos with us. I don't have a blog, so I have sent you an email.
    Have a very happy new year
    Hugs Judy x

    ReplyDelete
  6. These are so cute Magda! I love them.

    ReplyDelete
  7. Hope you had a wonderful Christmas and I wish you a great New Year Magda!!! Hugs to you :) Bonnie x

    ReplyDelete
  8. no pewnie, ja też chcę :) takie niespotykane candy, miło byłoby złapać :)
    pozdrawiam :)

    a info już zaraz będzie u mnie tu:

    http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html

    ReplyDelete
  9. Śliczne rysunki;-)
    Chętnie je przyjmę!
    http://brbaratoja.blog.onet.pl/

    ReplyDelete
  10. Ustawiam się w kolejce po obrazki:)
    Pozdrawiam,
    Asia

    http://sfilcowani.cba.pl

    ReplyDelete
  11. ...ja też, ja też :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Jak tu u Ciebie ładnie :) Teraz to już będę często zaglądała. Zgłaszam się i ja.

    ReplyDelete
  13. Thank you for your comment on my blog http://ustvarja-anla.blogspot.com/. You make a wonderful things, By Andreja

    ReplyDelete
  14. Chętnie przygarnę takie śliczne rysuneczki! :)

    ReplyDelete
  15. i ja się przyłączę :)

    ReplyDelete
  16. Witam bardzo chetnie sprobuje szczescia i ja.
    dziekuje za zabawe i pozdrawiam.
    Malgorzata
    pyza33@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Po takie piękności, to i sobie postoję w kolejce ;)

    ReplyDelete
  18. Słodziuchne te rysuneczki, też chcę! :)
    Anna

    ReplyDelete
  19. Madziu, nie mogę się napatrzeć na Twoje prace :-) Chciałabym tez tak, ale... boję się :-(
    Mam wielką ochotę na Twoje obrazki, więc nie zapomnij wypisać dla mnie losu :-) :-)

    ReplyDelete