Monday 13 July 2009

Old drawings - David Bowie

I found my old drawings. I`m thinking about new blog with my drawings and paintings. But who will visit it? ;)
Last months I didn`t drew and painted a lot. Hope it will change.
-----------------------------------------------------
Coraz więcej mam gości na blogu z Polski, chyba muszę powrócić do pisania bloga w dwóch językach. Wiem, że znacie angielski (choć mój jeszcze mało doświadczony), ale po polsku zawsze wygodniej, jak dla mnie (jeszcze przez długi czas) ;)

Wygrzebałam stare rysunki. Teraz jak przyglądam się im dokładniej widzę dużo niedociągnięć - nadają się do poprawki, ale zostały w Polsce...
Wiem, powinnam wrzucić coś nowego, ale niestety nie mam. Przez ostatnie kilka miesięcy doskwiera mi brak weny. Tak długo nie trzymałam ołówka, że nie wiem czy jeszcze potrafię rysować ;)
Jeżeli wena powróci założę nowy blog z rysunkami i bazgrołami farbami ;)

1 comment:

  1. Woow Magda this is pretty..can you make a sketch...wooow...you are so talented dear...hugs

    ReplyDelete